Tenggiling Bertuah Kolej Ibu Zain

Klu korang pegi kolej aku memang korang akan jumpa mcm2 haiwan kt hutan kolej aku ni..klu nak kata kolej aku ni mcm zoo pun boleh gak..hehe..ni antara haiwan yg ada kt kolej aku...Tanggiling Ibu Zain


Tenggiling ni aku dgn amid tangkap kt jalan raya nak naik ibu zain..besar jugak tenggiling ni..dekat 2kg kot..klu jual boleh dpt lebih rm200 la..kulit dia yg mahal..tp xjd jual atas sebab2 tertentu..lgpun klu jual boleh kena tangkap polis n denda beratus jugak..x sggup aku...


Ni masa aku lepaskan dia kt hutan belakang blok aku..kira aku ni baik la melepaskan haiwan terpelihara mcm tenggiling ni..hehe
video

0 comments:

Post a Comment

Tetamu Yg Ke..

Lagu ku...!!

Followers

Search This Blog